jeng...jeng...jeng....

Tuesday 15 March 2011

~~BUSY 8kali~~

              Hai suma...... da mcm lma gk r aku xwat entry baru.... mesti korg bosan kn?? da la blog baru... mls plak tuan pnya blog nih....hik3... maklumlah.... tuan pnya blog ni sgt2 la busy skrg.... org "BESAR" la katakan.....hu3.... "BESAR" yg aku mksudkn ni, bknny aku da gemuk.... tp aku smkin ary smkin byk keja n sgt2 la busy..... ckp sal busy ni, aku nk cer skit kt korg.... (tba2 teringt kwn aku... law aku ckp nk cer je, msti diorg wat ala2 usop lam cer antu kak limah....hik3... klkar tol...)….

              Sebenarny esk akn diadakn 1 event SOPHYS iaitu Workshop on Retail Pharmacy… ni event tahunan… thun ni, akula pengarah program ntuk event kli ni…. Perghhh….. pengarah program kowt…… xcaya aku…. 1st time kowt…. Smua aku rs skrg ni….. tkut, nervous, n mcm2 la….. aku sgt1o0o0o la tkut law event ni gagal disebabkn oleh kelalaian aku…. N aku skrg tension gk ngn bdk2 yg keje ngn aku ni…. Suka wat keje last minute…. Wat abes kedit aku jew dok pesan sowh wat awl2…..haish…… yela… mgkin slh aku gk bab busy ngn event laen gk…. Mggu sblm ni, busy ngn MPG, skrg ni mgn MOBS lak….. tp aku xpnh mnyesal ntuk mmbusykn diri aku lam event2 nih…. Aku rs sgt hepi ble dpt join event2 cmni n dpt wat keje ngn mber2 aku…. Yeala… mna xnyer… aku da berjaya lupakn “something” sbb aku busy…..hu3… suke3….

              Berbalik pd event esk….. aku hrp sgt2 smuany brjln ngn lncar… n aku hrp gk usaha yg aku n ajk2 laen da bri sblm ni ntuk event ni xsia2 cm2uh jew…. Pd suma ajk, law ad slh n silap dri sy, sy mntk maaf sgt2…. Sy taw korg tension especially to biro program r… tp nk wat cmnekn?? ALLAH dah takdirkn kita ntuk pgg jwtn lam program ni, kita sbgai hambaNYA, ptt mlksanakn amanah yg diberikn dgn sebaik mgkin… sy tekankn korg bk suka2, tp ntuk kebaikn kita bersama…. hrp event ni akn diberkati olehNYA….AMIN………..



Td aku da ponteng kls sbb mesyuarat terakhir ntuk event ni…. Ni suma slh azlan r sbb da dorong aku wat jht….hik3… (maen2 jew eyk lan..)... kpd lec MKT, sy nk mntk maaf gk la bab xdpt dtg kls td…biasala... org busy la kata kan...hik3... doakn event esk success taw….hik3


status HATI hari ini : SUSAH HATI

No comments:

Post a Comment